FairLife
Citlivě jsme redesignovali symbol lva a logotyp FairLife, aby odrážel profesionální přístup finančních poradců společnosti. Vytvořili jsme vizuální identitu, která kombinuje tradici s moderním přístupem a zdůrazňuje dlouholeté úspěchy firmy.
Vizuální identita
Webdesign
Grafický design
Webdesign
Grafický design
Zobrazit projekt
Cíl
Naším cílem bylo promítnout mnohaleté úspěchy společnosti FairLife do její vizuální prezentace. Soustředili jsme se na facelift symbolu, redesign vizuální identity a webu, aby firma působila svěže a aktuálně, aniž by ztratila svou historii.
Před faceliftem
Po faceliftu
Výsledek
Výsledkem je originální, přátelská a sebevědomá vizuální identita. Společnost nyní disponuje reprezentativními tiskovinami a materiály pro poradce a novým, přehledným webem, který zlepšuje uživatelskou zkušenost klientů.
Klient o spolupráci:
Aleš Seifert
CEO Fair Life
Vaše práce na redesignu naší značky a webu byla klíčová pro zlepšení našeho online image a komunikace s našimi zákazníky. Váš tým prokázal vynikající dovednosti a kreativitu, a to, co se mi na spolupráci líbilo nejvíce, byl váš profesionální přístup a schopnost rychle reagovat na naše požadavky.