FairLife

Citlivě jsme redesignovali symbol lva a logotyp FairLife, aby odrážel profesionální přístup finančních poradců společnosti. Vytvořili jsme vizuální identitu, která kombinuje tradici s moderním přístupem a zdůrazňuje dlouholeté úspěchy firmy.
Vizuální identita
Webdesign
Grafický design
Zobrazit projekt
FairLife web

Cíl

Naším cílem bylo promítnout mnohaleté úspěchy společnosti FairLife do její vizuální prezentace. Soustředili jsme se na facelift symbolu, redesign vizuální identity a webu, aby firma působila svěže a aktuálně, aniž by ztratila svou historii.
Před faceliftem
FairLife staré logo
Po faceliftu
FairLife logo
FairLife vizitkyFairLife billboardFairLife desky

Výsledek

Výsledkem je originální, přátelská a sebevědomá vizuální identita. Společnost nyní disponuje reprezentativními tiskovinami a materiály pro poradce a novým, přehledným webem, který zlepšuje uživatelskou zkušenost klientů.
FairLife web

Klient o spolupráci:

Aleš Seifert
CEO Fair Life
Vaše práce na redesignu naší značky a webu byla klíčová pro zlepšení našeho online image a komunikace s našimi zákazníky. Váš tým prokázal vynikající dovednosti a kreativitu, a to, co se mi na spolupráci líbilo nejvíce, byl váš profesionální přístup a schopnost rychle reagovat na naše požadavky.